Livets Skole Skolegang for hjerne og hjerte

Skolegang for hjerne og hjerte. Søskenderabat, friplads og befordringstilskud. Skolegang for hjerne og hjerte. Forælder på Livets skole. Kontor mv. præsentation. Vedtægter Livets skoles venner. Slutmål, delmål og undervisningsplan. VELKOMMEN TIL LIVETS SKOLE. Livets skole er en lille friskole med skolegang for både hjerne og hjerte. Her tager vi hånd om den faglige og menneskelige dannelse, så vores børn kan træde ud i verden som livsduelige, empatiske og robuste mennesker. MØD VORES SKOLELEDER JENS.

OVERVIEW

The web site livetsskole.dk presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have examined twenty pages inside the web site livetsskole.dk and found one website linking to livetsskole.dk. There are one social media platforms belong to this website.

LIVETSSKOLE.DK TRAFFIC

The web site livetsskole.dk is seeing a variation levels of traffic throughout the the year.
Traffic for livetsskole.dk

Traffic ranking (by month) for livetsskole.dk

Traffic ranking by day of the week for livetsskole.dk

WHAT DOES LIVETSSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of livetsskole.dk Mobile Screenshot of livetsskole.dk Tablet Screenshot of livetsskole.dk

LIVETSSKOLE.DK SERVER

Our parsers found that a single page on livetsskole.dk took one thousand three hundred and thirty-nine milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so therefore I consider livetsskole.dk not secure.
217.116.232.212

We revealed that livetsskole.dk is using the Apache server.

Livets Skole Skolegang for hjerne og hjerte

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web page, "Søskenderabat, friplads og befordringstilskud." We noticed that the web site also said " Skolegang for hjerne og hjerte." It also said " Slutmål, delmål og undervisningsplan. Livets skole er en lille friskole med skolegang for både hjerne og hjerte. Her tager vi hånd om den faglige og menneskelige dannelse, så vores børn kan træde ud i verden som livsduelige, empatiske og robuste mennesker."

ANALYZE SIMILAR BUSINESSES

Livets små gleder

Tror jeg nå er klar for å komme tilbake. Jeg har vært borte en stund nå. Livet mitt er ikke like enkelt som jeg skal ha det til. Babyen min er kronisk syk, og mnd vis med sykehus innleggelser er ikke noe nytt her i huset. I perioder har vi det bra, og i perioder ille. Og til Jul var det ekstra ille. Nå deler vi på å være halve uka hjemme og halve på sykehus.

Livets små øyeblikk

Fine øyeblikk fra ferien i Lilleputthammer. Nå har vi vært hjemme en liten uke,. Fått vasket opp litt klær og bearbeidet litt opplevelser. Og som alltid er sitter vi igjen med samme følelsen;. For en fin tur vi har hatt! Det er noe helt eget å komme innenfor portene i Lilleputthammer. Skuldrene senker seg og alle slapper av - det er ferie. Noen er det en stund siden man sist så. Drar tilbake til hytta og k.

Mine små Skatter

I dag har jeg og Oliver brukt dagen på sykehuset. Oliver skulle ta CT av hode, grunnen til er at han er mye kvalm og kasteropp. Han har gått ned i vekt og blitt en riktig så slank en kar. Legene skulle skjekke om det var trykk på hjernen som gjorde at han var så kvalm, de sier det ikke er misstanke om noen og at de ikke bekymrer seg for det pga at han ikke har NOEN andre symptomer, MEN hvorfor skal de da skjekke det, viss det ikke er noen misstanke eller bekymring for at det er noe.

Livetssted.dk

Her kan du læse om mine Tantra Kurser, Tantra Massage, individuelle Tantra Sessioner m. Og du er meget velkommen til at skrive om dine oplevelser af det her.